۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۵
کد مطلب : ۱۶۰۰۸

جلسات تفسیر قرآن در 10 امامزاده چهارمحال و بختیاری برگزار می‎شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه طرح «ضیافت الهی» ویژه ماه مبارک رمضان در 50 امامزاده و بقعه متبرکه استان در حال اجراست، گفت: در 10 امامزاده و بقعه متبرکه جلسات تفسیر قرآن برگزار می‎شود.
جلسات تفسیر قرآن در 10 امامزاده چهارمحال و بختیاری برگزار می‎شود
حجت‎الاسلام محسن غلامیان در گفت‌و‌گو با جهانبین نیوز اظهارداشت: همزمان با فصل تابستنان و ماه مبارک رمضان طرح نشاط معنوی و طرح ضیافت الهی با هدف تقویت باورها، اعتقادات و ایجاد فضای معنوی و قرآنی در جامعه در بقاع متبرکه استان در حال برگزاری است.

وی افزود: از آنجایی که برخی از موقوفات با نیت اطعام روزه داران، برنامه های قرآنی وقف شده اند یکی دیگر از اهداف اجرای طرح ضیافت الهی اجرای امینانه نیات واقفان است.

غلامیان با اشاره به شاخص های اصلی و اهداف مورد نظر طرح «ضیافت الهی»، گفت: حضور روحانیون در امامزادگان از سرفصل های این طرح است که در این زمینه ۶۷ مبلغ از حوزه علمیه قم و حوزه های علمیه استان در این طرح مشارکت دارند و سخنرانی، گفتمان های دینی، پاسخگویی به سوالات شرعی و حضور در خیمه های معرفت را مدیریت می کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان چهارمحال و بختیاری بیان داشت: ایجاد خیمه های معرفت شامل بخش هایی نظیر بخش کودک و نوجوان، مشاوره تربیت فرزندان، مشاوره خانواده، تبلیغ چندرسانه ای، ایستگاه همه واقف باشیم و پاسخ به سوالات شرعی با حضور روحانیون اعزامی در امامزادگان استان برپا شده است.

غلامیان با اشاره به اینکه جلسات تفسیر قرآن با حضور مفسران و خطبا، در امامزادگان استان برگزار می شود، گفت: به صورت ویژه امسال در طرح «ضیافت الهی»، تفسیر سوره حجرات پیش‌بینی شده است که دارای موضوعات سبک زندگی دینی است و برای این موضوع کتابی نیز چاپ شده است.

وی خاطرنشان کرد: از دیگر برنامه های طرح ضیافت الهی برگزاری ۱۰ محفل انس با قرآن با حضور قاری ممتاز مصری استاد احمد شحات در روزهای ۱۷ و ۱۸ و ۱۹ ماه مبارک رمضان در استان است.

انتهای پیام/خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۰۸:۳۹

13 Jan 2020